werken in het buitenland - Reisverslagen van Ingrid Boon - WaarBenJij.nu werken in het buitenland - Reisverslagen van Ingrid Boon - WaarBenJij.nu

werken in het buitenland

Al een aantal jaar werk ik in het onderwijs in het buitenland. Eerst heb ik stage gelopen op de British School en NTC 't Bartje in Kathmandu, Nepal. Na mijn afstuderen ben ik gaan werken op de Bamako International Academy (BIA) in Bamako, Mali (West-Afrika). 2007 t/m 2011 heb ik gewerkt op de Hollandse School Limited in Singapore. Sinds september 2011 ben ik werkzaam op de Europese School in Mol.

05 Januari 2013

Met de sneeuwscooter over de gletsjer

02 Januari 2013

Gledilegt Nytt Ar

30 December 2012

Reykjavik, IJsland

15 Augustus 2012

Be bear aware...

12 Augustus 2012

Alle gekheid op een stokje...
Ingrid

Al een aantal jaar werk ik in het onderwijs in het buitenland. Eerst heb ik stage gelopen op de British School en NTC 't Bartje in Kathmandu, Nepal. Na mijn afstuderen ben ik gaan werken op de Bamako International Academy (BIA) in Bamako, Mali (West-Afrika). 2007-2011 ben ik werkzaam geweest op de Hollandse School Limited in Singapore. Vanaf 1 september 2011 werk ik op de Europese School in Mol, België.